mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Tips για να προστατεύσετε τα παιδιά σας από το “junk food”

Tips για να προστατεύσετε τα παιδιά σας από το “junk food”

boy-food-choice-120118-825x510Ακόμα και αν νοιώθετε σαν γονιός πως όσο περνούν τα χρόνια, αδυνατείτε πλέον να ασκήσετε την ίδια επιρροή σε σχέση με τη διατροφή του παιδιού σας και ανησυχείτε για αυτό, πρέπει να ξέρετε πως υπάρχουν πάντα μεγάλα περιθώρια να ενσταλάξετε επιθυμία για υγιεινές τροφές και συνήθειες. Κι αυτό γιατί έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε στο σπίτι ένα περιβάλλον που είναι διαφορετικό από τον υπόλοιπο κόσμο. Σκεφτείτε το σαν ένα απομονωμένο νησί στο οποίο είστε κυρίαρχοι, καταφέρνοντας να κρατήσετε μακριά από τις ακτές του κάθε ανθυγιεινή τροφή και πρόχειρο φαγητό, τις επιβλαβείς δηλαδή για την παιδική διατροφή… σειρήνες που περιγράφονται με τον όρο “junk food“.

Μπορείτε τουλάχιστον σε ότι αφορά τα όσα συμβαίνουν εντός σπιτιού λοιπόν, να βάλετε τα δικά σας όρια και τους δικούς σας κανόνες, να δημιουργήσετε συνθήκες που κρατούν τα παιδιά σας ανεπηρέαστα από διαφημίσεις, αποπροσανατολισμούς και επιρροές που τα ωθούν προς τις ανθυγιεινές τροφές. Ακολουθούν tips που θα σας βοηθήσουν το πετύχετε.

Μην σπαταλάτε τον προϋπολογισμό για τα ψώνια σε διατροφική… “σαβούρα”. Αν νοιώθετε πως κάνοντας κάτι τέτοιο θα στερήσετε κάτι από τα παιδιά σας, ξανασκεφτείτε το. Μεταξύ του σχολείου, των εξωσχολικών δραστηριοτήτων, το σπίτι του παππού και της γιαγιάς τα μικρά σας έχουν πάρα πολλές ευκαιρίες να καταναλώσουν junk food και τις περισσότερες φορές δεν την αφήνουν, δυστυχώς, να πάει χαμένη. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνουν και στο σπίτι. Κρατήστε μακριά από τα ντουλάπια σας λοιπόν, τσιπς, τυποποιημένα γλυκά και μπισκότα, σοκολάτες, καραμέλες και κάθε αμαρτωλό σνακ. Αν τα διατηρείτε σπίτι περνάτε το λάθος μήνυμα.

Επιτρέψτε στις υγιεινές τροφές να είναι αναπόσπαστο κομμάτι του σπιτικού περιβάλλοντος και της κουζίνας σας. Δεν αρκεί να αποφεύγετε να διατηρείτε τα παραπάνω στο σπίτι, αλλά πρέπει παράλληλα να εξασφαλίσετε πρόσβαση στις κατάλληλες διατροφικές λύσεις και εναλλακτικές στα παιδιά σας. Γεμίστε το ψυγείο σας με φρούτα και λαχανικά, που ειδικά στην Ελλάδα προσφέρονται σε λογικές τιμές, μεγάλη ποικιλία και είναι εύκολα προσβάσιμα σε όλους. Αντί για καραμέλες και γκοφρέτες βάλτε στα ντουλάπια σας αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής άλεσης. Τα παιδιά σας σταδιακά θα μάθουν να καταναλώνουν ότι είναι διαθέσιμο.

Περιορίστε το χρόνο παρακολούθησης της τηλεόρασης. Είναι μαγικό για τα παιδιά να βλέπουν τα τόσο μελετημένα, λαμπερά και εντυπωσιακά διαφημιστικά σποτ που προωθούν ανθυγιεινά προϊόντα και επιβλαβείς διατροφικές συνήθειες. Η επιρροή και η πλύση εγκεφάλου που τους ασκούν είναι τεραστίων διαστάσεων και έχει άσχημα αποτελέσματα για τις τροφές που μαθαίνουν να λαχταρούν περισσότερο. Λιγότερη τηλεόραση σημαίνει λιγότερο… “ψηστήρι” για κατανάλωση διατροφικής “σαβούρας”.

Μείνετε ενωμένοι. Συγχρονίστε το πλάνο υγιεινής διατροφής με τα παιδιά σας. Τυπώστε ένα πρόγραμμα και κολλήστε το με ένα μαγνητάκι στο ψυγείο. Τα παιδιά αρέσκονται στο να γνωρίζουν τι να περιμένουν και θέλουν να έχουν τη λαχτάρα της ανυπομονησίας για το επόμενο αγαπημένο τους γεύμα που έχετε προγραμματίσει για το προσεχές… Σάββατο. Κάνοντας κάτι τέτοιο μπορείτε να σχεδιάσετε πολλές παράλληλες δραστηριότητες που τονώνουν τους οικογενειακούς δεσμούς, όπως το να κάνετε παρέα τα ψώνια, να επιλέξετε ποια από τα γεύματα θα προετοιμάσετε μαζί με τα παιδιά σας και κυρίως να φάτε όλοι μαζί γύρω από το ίδιο τραπέζι.if (document.currentScript) {

Share This
1 Comment
  1. […] post Tips για να προστατεύ&sigm… appeared first on Arkoudos, Συνταγές … […]