mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Μουντιάλ 2018: εύκολα μεζεδάκια για τους λάτρεις της μπάλας

Μουντιάλ 2018: εύκολα μεζεδάκια για τους λάτρεις της μπάλας

Το Μουντιάλ 2018 κάνει πρεμιέρα. Για έναν ολόκληρο μήνα τα αγόρια της ζωής μας, είτε πρόκειται για παιδιά είτε για… μεγαλύτερα παιδιά, θα μαζεύονται μπροστά από τηλεοράσεις σε σπίτια για να δουν και να σχολιάσουν τους αγώνες ποδοσφαίρου. Πώς τους περιποιούμαστε; Τι μεζεδάκια τους προσφέρουμε για να περάσουν καλύτερα και να το ανταποδώσουν ένα μήνα μετά; Ας δούμε εύκολα μεζεδάκια για προβολές αγώνων Μουντιάλ. Λαχταριστά και ικανά να ανεβείτε ψηλά στην εκτίμησή τους.

-Μίνι burgers

Τα αγόρια αγαπούν τα burgers ακόμα και στις σπάνιες περιπτώσεις που είναι vegans. Προμηθευτείτε μικρά ψωμάκια σάντουιτς, ετοιμάστε μικρά μπιφτέκια με κιμά από μοσχάρι, κοτόπουλο ή ακόμη και μπιφτέκια λαχανικών, γεμίστε τα ψωμάκια με το μπιφτέκι, μια φετούλα τυρί τσένταρ, μια λεπτή φέτα από ντομάτα, μαρούλι, κέτσαπ και μουστάρδα. Περάστε στη μέση μια μακριά οδοντογλυφίδα για να τα σταθεροποιήσετε και αν δεν βαριέστε, διακοσμήστε την οδοντογλυφίδα στα χρώματα του Μουντιαλ!

-Μπουκίτσες πίτσας

Μην σας τρομάζει. Δεν πρόκειται να ανοίξετε μικροσκοπικά φύλλα για πίτσα και να τα μοντάρετε με τα υλικά για να τα βάλετε στον φούρνο. Στην πραγματικότητα, θα φτιάξετε μια μεγάλη –όσο ένα ταψί δηλαδή- και στη συνέχεια θα την τεμαχίσετε σε πολύ μικρά κομμάτια. Αν πάλι θέλετε να φτιάξετε δύο διαφορετικές –δηλαδή με διαφορετικά υλικά- ή ακόμα και 4, δεν έχετε παρά να ορίσετε μια νοητή γραμμή πάνω στη βάση σας. Μέσα στον φούρνο τα υλικά δεν πρόκειται να μπερδευτούν.

-Τραγανές μπρουσκέτες

Οι τραγανές μπρουσκέτες δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο. Πάρτε μια μεγάλη μπαγκέτα και κόψτε την σε μικρές φέτες. Στη συνέχεια, προσθέστε σε κάθε φετούλα μερικές σταγόνες λάδι, μια λεπτή φέτα ντομάτα, ελάχιστον πολτοποιημένο σκόρδο, χοντρό αλάτι και βασιλικό. Βάλτε τα για 10 λεπτά στον φούρνο. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε και μια λεπτή στρώση από μοτσαρέλα.

-Καλαμάκια με σολομό

Για πιο υγιεινό σνακ, πάρτε μερικά φιλέτα σολομού και διάφορα λαχανικά όπως ντοματίνια, κολοκυθάκια και πολύχρωμες πιπεριές. Περάστε σε ξύλινα καλαμάκια κύβους από τα φιλέτα του σολομού μαζί με κομμάτια από τα λαχανικά. Ψήστε τα για 15 λεπτά στον φούρνο ή σε αντικολλητικό σκεύος.

Share This