mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Ψαρόσουπα με λαχανικά και ρύζι

Ψαρόσουπα με λαχανικά και ρύζι

shutterstock_254403361Τα ψάρια είναι πολύτιμα για την υγεία μας το δίχως άλλο. Αποτελούν κλασική αξία στη Μεσογειακή διατροφή και συστήνεται να καταναλώνονται σε εβδομαδιαία βάση, κατά προτίμηση από 1-3 φορές. Το κλειδί του θρεπτικού περιεχομένου των ψαριών είναι τα ω-3 λιπαρά, τα οποία ανήκουν στην ομάδα των καλών πολυακόρεστων λιπαρών, που δρουν προστατευτικά για τον οργανισμό μας, εν αντιθέσει με τα ‘κακά’ κορεσμένα λιπαρά. Περιέχουν επίσης βιταμίνη Α, απαραίτητη για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της φυσικής μας άμυνας, βιταμίνη D, η οποία συμβάλλει στην καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό, καθώς και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Είναι πλούσια σε φώσφορο, ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Όπως βλέπουμε, έχουμε πολλούς καλούς λόγους για να καταναλώνουμε συχνά ψάρι. Όταν μάλιστα το συνδυάζουμε με λαχανικά, σε μια απολαυστική ψαρόσουπα, η διατροφική αξία του πιάτου αναβαθμίζεται πολύ. Για να δούμε ποια υλικά θα χρειαστούμε:

Υλικά
700 γραμμάρια ψάρι για βραστό (π.χ. κοκκινόψαρο, μπακαλιάρος)
3 πατάτες
2 καρότα
2 κλωνάρια σέλινο
1 κρεμμύδι
ρύζι για σούπα
αλάτι
Για το αυγολέμονο
2 αυγά
1 1/2 λεμόνι

Εκτέλεση
1. Καθαρίζουμε και ψιλοκόβουμε τα λαχανικά και τα βάζουμε σε αλατισμένο νερό για να βράσουν.
2. Μόλις μαλακώσουν, τα βγάζουμε από το νερό και τα τοποθετούμε σε μια πιατέλα.
3. Βάζουμε το ψάρι στην κατσαρόλα για να βράσει. Μπορούμε να το τυλίξουμε σε ένα τούλι, για να μαζέψουμε τα λέπια και τα κόκκαλα. Αλλιώς, μόλις βγάλουμε τα ψάρια, τα σουρώνουμε για τον ίδιο σκοπό. Αφήνουμε το ψάρι να βράσει για 15 λεπτά περίπου.
4. Βγάζουμε το ψάρι από την κατσαρόλα και βάζουμε το ρύζι να βράσει.
Για το αυγολέμονο:
5. Όταν το ρύζι είναι έτοιμο, αυγοκόβουμε τη σούπα. Χτυπάμε τα αυγά σε ένα πιάτο, προσθέτουμε το λεμόνι και ρίχνουμε σταγόνα σταγόνα τη σούπα, ώστε το μείγμα να αποκτήσει τη σωστή θερμοκρασία.
6. Όταν το αυγολέμονο έχει γίνει αρκετά ζεστό, αρχίζουμε να το αδειάζουμε στη σούπα μας, ανακετεύοντας συνεχώς.
7. Μοιράζουμε τη σούπα σε βαθιά πιάτα, προσθέτωντας λαχανικά και καθαρισμένο ψάρι.} else {

Share This