mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Πρωινό – Το σημαντικότερο παιδικό γεύμα

Πρωινό – Το σημαντικότερο παιδικό γεύμα

kids-obesity-825x510Είναι γνωστό στη συντριπτική πλειοψηφία των γονιών, πως το πρωινό είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό γεύμα για κάθε παιδί. Παρόλα αυτά πολλοί γονείς δεν δίνουν την απαραίτητη προσοχή και δυσκολεύονται να προσφέρουν τα κατάλληλα πρωινά γεύματα στα μικρά τους, για μια σειρά από αιτίες κι αφορμές. Μετά την παρέλευση δέκα ή και περισσότερων ωρών κατά τη διάρκεια της νύχτας, διάστημα κατά το οποίο τα παιδιά δεν προσλαμβάνουν καθόλου τροφή, τα αποθέματα ενέργειας τους βρίσκονται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα. Τόσο το σώμα όσο και ο εγκέφαλος τους χρειάζονται επειγόντως… καύσιμα.

Μερικές φορές είναι δύσκολο για τους γονείς να ενστερνιστούν τα παραπάνω και να προσφέρουν σε καθημερινή βάση ένα πλήρες και θρεπτικό πρωινό, είτε γιατί είναι απασχολημένοι προκειμένου να ετοιμάσουν τα παιδιά τους για το σχολείο, είτε για να προλάβουν οι ίδιοι να φτάσουν έγκαιρα στη δουλειά τους. Παραθέτουμε μια σειρά από λόγους που υπογραμμίζουν τη σημασία του καλού πρωινού για τα παιδιά.

Τα παιδιά που τρώνε πρωινό έχουν την τάση να διατηρούν το βάρος τους σε πιο φυσιολογικά επίπεδα από όσα παραλείπουν το συγκεκριμένο γεύμα. Χιλιάδες έρευνες έχουν καταδείξει πως τόσο τα παιδιά, όσο και οι ενήλικες, που καταναλώνουν με συνέπεια και σταθερότητα πρωινό είναι λιγότερο παχύσαρκα αφού το πρώτο γεύμα της ημέρας δίνει σημαντική ώθηση στο ξύπνημα του μεταβολισμού. Ακόμα και η ελάχιστη προσπάθεια προετοιμασίας του πρωινού δίνει ώθηση στο σώμα και το μυαλό σε ότι αφορά το κάψιμο ενέργειας και θερμίδων, ενώ αν ξεκινήσουμε την ημέρα μας με τις κατάλληλες τροφές, έχουμε λιγότερες πιθανότητες να υποκύψουμε σε πειρασμούς λιγότερο υγιεινών σνακ τις αμέσως επόμενες ώρες.

Η κατανάλωση του πρωινού γεύματος έχει αποδειχθεί από πολλές επιστημονικές έρευνες πως απελευθερώνει αισθήματα ευδαιμονίας, ειδικά αν περιέχει υδατάνθρακες όπως για παράδειγμα ένα μπολ με δημητριακά. Αν τα παιδιά σας έχουν τάσεις δυστροπίας και ιδιορρυθμίας τις πρωινές ώρες, ένα καλό πρωινό είναι η απάντηση για να ξεκινήσετε με χαμόγελο την ημέρα σας.

Τα παιδιά τέλος που τρώνε καλό πρωινό έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο. Μπορούν να συγκεντρωθούν αποτελεσματικότερα στα μαθήματα, έχουν καλύτερο μνημονικό σε σχέση με τις παραδόσεις και τα όσα τους διδάσκονται, ενώ λύνουν ευκολότερα ασκήσεις και έχουν συνολικά υψηλότερες μαθησιακές επιδόσεις από τα παιδιά που παραλείπουν το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Ακολουθούν μερικές απλές ιδέες για γρήγορα παιδικά πρωινά γεύματα:

– Δημητριακά με γάλα και φέτες φρέσκου φρούτου

– Μια φέτα ψωμί με βούτυρο και μέλι

– Ένα βραστό αυγό, μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και ένα φρούτο

– Ένα τοστ με σταρένιο ψωμί μαζί με γιαούρτι ή ένα smoothie με γάλα και φρούτα

– Μια τηγανίτα ή κρέπα με φρέσκο τυρί κρέμα και κομμένες φράουλες ή μπανάνα

– Μούσλι (για παιδιά άνω των πέντε ετών που δεν έχουν αλλεργία στους ξηρούς καρπούς) με γάλα και φρέσκα φρούτα.

– Γιαούρτι με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και πασπαλισμένο με νιφάδες βρώμης.} else {

Share This
1 Comment
  1. […] post Πρωινό – Το σημαντι&kappa… appeared first on Arkoudos, Συνταγές … […]