mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Οι 5 διατροφικές ομάδες

Οι 5 διατροφικές ομάδες

Το κλειδί για μια υγιεινή διατροφή είναι να λαμβάνουμε ποικιλία θρεπτικών τροφών από κάθε μια από τις 5 ομάδες τροφίμων. Εάν τρώμε μια ποικιλία τροφών από κάθε μία από αυτές τις ομάδες, το σώμα μας λαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που έχει ανάγκη για να λειτουργήσει.

  • Γαλακτοκομικά: τα τρόφιμα αυτής της ομάδας είναι εξαιρετικές πηγές ασβεστίου, που είναι σημαντικός παράγοντας για την υγεία των οστών. Δεν υπάρχουν πολλά άλλα τρόφιμα στη διατροφή μας που να περιέχουν τόσο ασβέστιο όσο τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
  • Φρούτα: τα φρούτα παρέχουν βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και πολλά φυτοθρεπτικά συστατικά (φυσικά θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν σε φυτά) που βοηθούν το σώμα μας να παραμείνει υγιές.
  • Δημητριακά: καλό είναι να επιλέγουμε πάντα εκδοχές ολικής άλεσης ή/και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, είτε πρόκειται για αρτοπαρασκευάσματα, δημητριακά, ρύζι, ζυμαρικά και εξευγενισμένα προϊόντα δημητριακών όπως κέικ ή μπισκότα.
  • Άπαχο κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά, ξηροί καρποί και σπόροι: Το σώμα μας χρησιμοποιεί τις πρωτεΐνες που παίρνουμε από τις τροφές για να σχηματίσει εξειδικευμένες χημικές ουσίες, όπως αιμοσφαιρίνη και αδρεναλίνη. Η πρωτεΐνη επίσης, δημιουργεί, συντηρεί και επουλώνει τους ιστούς στο σώμα μας. Οι μύες και όργανα αποτελούνται από πρωτεΐνες.
  • Λαχανικά, όσπρια και τα φασόλια: τα λαχανικά πρέπει να αποτελούν ένα μεγάλο μέρος της ημερήσιας πρόσληψης τροφής και καλό είναι να ενθαρρύνονται σε κάθε γεύμα (συμπεριλαμβανομένων και των σνακς). Παρέχουν βιταμίνες, ανόργανα άλατα, φυτικές ίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την διατήρηση της καλής υγείας.

d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

Share This