mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Γρήγορο Μπέργκερ με πλευρώτους και σπανάκι

Γρήγορο Μπέργκερ με πλευρώτους και σπανάκι

dsc_0043Τα μπέργκερ έχουν αποκτήσει άπειρους φαν παγκοσμίως! Και η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ πλούσια σε γεύση αρκεί να ξέρουμε να τα φτιάχνουμε! Νόστιμο μπέργκερ όμως δεν είναι μόνο με μπιφτέκι αλλά και με λαχανικά και συγκεκριμένα με νόστιμα μανιτάρια!

Αυτός ο συνδυασμός είναι ιδανική επιλογή για χορτοφάγους ή για όσους βρίσκονται σε δίαιτα ή θέλουν να τρώνε πιο υγιεινά! όπως γνωρίζουμε το μανιτάρι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και άλλα πολλά θρεπτικά συστατικά και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον κιμά! Επιπλέον μπορούμε να βάλουμε μέσα ό, τι θέλουμε και να δημιουργήσουμε διάφορες γεύσεις!

Είναι κατάλληλα για γεύμα, για βραδινό, για πάρτι, για σνακ στη δουλειά και στο σχολείο! Σε αυτή την συνταγή προτείνουμε να συνδυαστεί με σπανάκι αφού σε λίγο καιρό δε θα είναι εύκολο να το βρούμε φρέσκο και είναι ευκαιρία να το καταναλώσουμε! Το σπανάκι μπορεί να μπει ως γαρνιτούρα φρέσκο και ωμό σαν μαρούλι ή ελάχιστα μαγειρεμένο όπως αναφέρεται και στη συνταγή!
Απολαύστε το!

Υλικά:

4 μανιτάρια πλευρώτους
ελαιόλαδο
1 κούπα λιαστές ντομάτες
200 γραμ. σπανάκι
κρεμμύδι
αλάτι
μαγιονέζα
4 ψωμάκια για μπέρκγερ

Εκτέλεση:

1. Προθερμαίνουμε το φούρνο
2. Σε ένα τηγανάκι τσιγαρίζουμε σε λίγο ελαιόλαδο το σπανάκι με λίγο αλάτι μέχρι να μαραθεί κι έπειτα το απομακρύνουμε για να κρυώσει.
3. Καθαρίζουμε τα μανιτάρια με μια πετσετούλα και κόβουμε τα κοτσάνια τους και αλείφουμε την επιφάνεια τους με λίγο ελαιόλαδο.
4. Σε ένα ταψάκι τοποθετούμε τις ροδέλες κρεμμυδιού και τα μανιτάρια και τα ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο και αλάτι.
5. Ψήνουμε την κάθε μεριά για λίγα λεπτά μέχρι να πάρουν χρώμα και να μαλακώσουν κι έπειτα τα γυρνάμε να ψηθούν και από την άλλη.
6. Αλείφουμε στα ψωμάκια μαγιονέζα και τοποθετούμε ένα μανιτάρι, μια ροδέλα κρεμμυδιού, λιαστή ντομάτα κια σπανάκι και κλείνουμε από πάνω με το άλλο ψωμάκι.
7. Σερβίρουμε με πατάτες ή σαλάτα!