mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Γάλα με δημητριακά – Αποτελεσματικός διατροφικός συνδυασμός για κάθε παιδί

Γάλα με δημητριακά – Αποτελεσματικός διατροφικός συνδυασμός για κάθε παιδί

spilt-milk-soft-flexible-unbreakable-cereal-bowl-1-825x510Ένα μπολ με τραγανά δημητριακά και δροσερό γάλα, δεν αποτελεί απλά έναν τύπο πρωινού με εξαιρετική γεύση που ξετρελαίνει τα παιδιά από την πρώτη στιγμή, αν το παρουσιάσετε σωστά. Σε περίπτωση που κάνετε τις κατάλληλες επιλογές αποτελεί έναν αποτελεσματικότατο συνδυασμό, που μπορεί να διασφαλίσει το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στην ημέρα των παιδιών, ενώ παράλληλα παρέχει όλα τα διατροφικά στοιχεία που θα τα βοηθήσουν να παραμείνουν υγιή.

Οι ειδικοί σε θέματα διατροφής και υγείας υποστηρίζουν πως αυτός ο συνδυασμός, ειδικά αν τα δημητριακά είναι ολικής άλεσης, αποτελεί τον ιδανικό τρόπο για να ξεκινήσει κάθε μέρα του παιδιού σας. Κι αυτό ισχύει, όχι μόνο επειδή το γάλα μαζί με τα δημητριακά αποτελεί μια εξαιρετική μείξη πρωτεϊνών, υδατανθράκων και ινών, προσφέροντας την απαραίτητη ενέργεια αλλά και γιατί είναι ένα πρωινό που μπορεί να προετοιμαστεί σε δευτερόλεπτα, ειδικά τα πρωινά, όταν όλη η οικογένεια είναι σε σχετική βιασύνη και ο χρόνος δεν αποτελεί σύμμαχο.

Ένα μπολ με καλής ποιότητας δημητριακά ολικής άλεσης και γάλα περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων. Αναλυτικότερα εμπεριέχει:

-Ασβέστιο
-Σίδηρο
-Ψευδάργυρο
-Μαγνήσιο
-Φώσφορο
-Σελήνιο
-Βιταμίνη Α
-Βιταμίνες του Β συμπλέγματος (φυλλικό οξύ, θειαμίνη, νιασίνη κλπ)

Το ασβέστιο βάζει τα θεμέλια για την υγιή ανάπτυξη των οστών και των δοντιών ενώ αποτρέπει τις πιθανότητες οστεοπόρωσης και άλλων ασθενειών στο απώτερο μέλλον για τα παιδιά σας. Η οστεοπόρωση μάλιστα, μια χρόνια πάθηση που παρουσιάζει δυστυχώς αυξητικές τάσεις τα τελευταία χρόνια, έχει χαρακτηριστεί ως παιδιατρική πάθηση, η οποία έχει επιπτώσεις και παρουσιάζεται στον γηριατρικό πληθυσμό. Είναι λοιπόν κομβικής σημασίας η κατανάλωση τροφών, οι οποίες είναι πλούσιες σε ασβέστιο και ο ιδανικός χρόνος για να ξεκινήσει αυτή η υγιεινή συνήθεια είναι τα παιδικά χρόνια όταν και αναπτύσσεται και δυναμώνει το σκελετικό σύστημα. Επιπρόσθετα ο συνδυασμός των δυο αυτών συστατικών προσφέρει ευεργεσίες και στο ανοσοποιητικό σύστημα.

Ένα υγιεινό και πλήρες διατροφικά πρωινό είναι τεράστιας σημασίας για την ανάπτυξη των μικρών σας, όμως εξίσου σημαντικό προκειμένου να επωφεληθούν τα παιδιά σας από όλα τα παραπάνω, είναι να κάνετε τις σωστές επιλογές δημητριακών αλλά και γάλακτος. Δοκιμάστε το γάλα χαμηλότερων λιπαρών από το πλήρες, αποφύγετε προϊόντα γάλακτος με προσθήκη ζάχαρης και συντηρητικών.

Προτιμήστε δημητριακά ολικής άλεσης, δημητριακά με μέλι και αποφύγετε αρκετούς τύπους με υψηλή περιεκτικότητα σε σοκολάτα και ζάχαρη. Όσα περιέχουν μεγάλες ποσότητες αυξάνουν τη συνολική κατανάλωση ζάχαρης από τα παιδιά, με πολύ επιβλαβείς επιπτώσεις για την υγεία τους, αυξάνοντας παράλληλα την πιθανότητα για παχυσαρκία. Διαβάστε τις ετικέτες και θα έχετε εύκολα, πλήρη εικόνα για κάθε παράμετρο σχετικά με το τι μπορούν πραγματικά να προσφέρουν στο παιδί σας. Θα μπορέσετε έτσι να κάνετε την περισσότερο υγιεινή και καλύτερη διατροφικά επιλογή, εντάσσοντας στην καθημερινότητά, τον ιδανικό τύπο δημητριακών, ο οποίος προσαρμόζεται στις ανάγκες αλλά και τα γούστα του μικρού σας.} else {

Share This