mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Αντιμετωπίστε τη ζέστη όταν παίζετε τένις!

Αντιμετωπίστε τη ζέστη όταν παίζετε τένις!

shutterstock_223944868Οι καλοκαιρινές ημέρες είναι ιδανικές για βόλτες στην παραλία και για κολύμπι. Όμως για τους λάτρεις και τους αθλητές του τένις δεν είναι ιδιαίτερα αγαπητές μέρες καθώς η ζέστη αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την προπόνηση ή για έναν αγώνα τένις. Δε χρειάζεται όμως να ακυρώνετε τις προπονήσεις σας λόγω της υψηλής θερμοκρασίας της εποχής, αρκεί να λαμβάνετε τα μέτρα σας!

Να πίνετε αρκετά υγρά. Η ζέστη και η εφίδρωση κάνουν τον οργανισμό να αφυδατώνεται γρήγορα, γι’ αυτό φροντίστε για την επαρκή και έγκαιρη ενυδάτωσή του. Κανονίστε να πίνετε πολλά υγρά κατά τη διάρκεια της ημέρας, όπως πολύ νερό, φρέσκους χυμούς και κρύο τσάι ώστε να είστε κατάλληλα προετοιμασμένοι για τις προπονήσεις και τους αγώνες σας!

Βιταμίνες και διατροφή. Παίρνετε τις απαραίτητες ποσότητες βιταμινών; Είναι η διατροφή σας κατάλληλη για τις προπονήσεις μες στη ζέστη; Τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει να είναι τα βασικά είδη στο καθημερινό μενού σας και να μη λείπουν από κανένα γεύμα. Για τις βιταμίνες και τη διατροφή συμβουλευτείτε το γιατρό ή τον προπονητή σας ώστε να διαμορφώσετε ανάλογα το διατροφικό σας πλάνο κατά τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού.

Ενδυμασία. Φοράτε τα κατάλληλα ρούχα στην προπόνηση και στους αγώνες; Κατά τις καλοκαιρινές ημέρες να αποφεύγετε τα σκουρόχρωμα ρούχα και να προτιμάτε τα ποιοτικά και ανοιχτόχρωμα ρούχα που βοηθούν να διατηρηθεί η δροσιά στο σώμα.

Τέλος, δροσιστείτε με βρεγμένες πετσέτες ή υγρά μαντιλάκια κατά τη διάρκεια της προπόνησης ή του αγώνα. Να δροσίζετε το σβέρκο σας, τα χέρια σας, το κεφάλι, τα πόδια σας και όποιο άλλο σημείο του σώματός σας θέλετε. Να βρέχετε με νερό τα σημεία αυτά όσο συχνά σας δίνει εντολή το σώμα σας!

Εφαρμόζοντας τα παραπάνω βήματα μπορείτε να αντιμετωπίσετε με επιτυχία τη ζέστη όταν παίζετε τένις το καλοκαίρι!