Τι να τρώω στο γραφείο; Ιδέες για υγιεινά σνακς!

Τι να τρώω στο γραφείο; Ιδέες για υγιεινά σνακς!

Είναι εκείνες οι ξαφνικές λιγούρες που κάνουν την εμφάνισή τους ενώ είμαστε στο γραφείο και συνήθως γίνονται αφορμή για να καταναλώνουμε πρόχειρα σνακς που παχαίνουν και δεν έχουν καμία διατροφική αξία. Το σνακ στο γραφείο είναι απαραίτητο και θα ήταν λάθος να μην καταναλώνει κανείς κάτι περιμένοντας το μεγάλο γεύμα της ημέρας με την επιστροφή στο σπίτι. Ο οργανισμός με αυτόν τον τρόπο μαθαίνει να αποθηκεύει λίπος. Γι’ αυτό τα μικρά συχνά γεύματα είναι η λύση για ισορροπημένη και σωστή διατροφή. Ας δούμε μερικές ιδέες για σνακς που είναι ελαφριά, υγιεινά και ό,τι πρέπει για το γραφείο.

-Φρούτα φυσικά!
Τι καλύτερο από το να έχετε μαζί σας κάποια φρούτα εποχής. Σε προηγούμενο άρθρο μιλήσαμε αναλυτικά για το ποια είναι αυτά και γιατί πρέπει να συμβαδίζετε μαζί τους. Τα φρούτα είναι εξαιρετική πηγή ενέργειας, δεν παχαίνουν και μας εφοδιάζουν με βιταμίνες.

-Ένα γιαούρτι με λίγα λιπαρά
Ελαφρύ και χορταστικό… Αν υπάρχει ψυγείο στον χώρο εργασίας σας, μπορείτε να πάρετε μαζί σας ένα γιαούρτι ή να το αγοράσετε από το περίπτερο στο διάλειμμά σας. Ένα γιαούρτι με λίγα λιπαρά, μαζί με μέλι και ξηρούς καρπούς θα σας κρατήσει πολύ σωστά ως το επόμενο γεύμα.

-Ξηροί ανάλατοι καρποί
Οι ξηροί καρποί είναι η τέλεια λύση σας στις λιγούρες του γραφείου. Προτιμήστε ανάλατους. Αμύγδαλα, καρύδια, σταφίδες, φουντούκια ή όλα αυτά μαζί είναι εξαιρετική ιδέα για σνακ. Ομοίως και τα ξερά φρούτα, όπως σύκα, δαμάσκηνα και βερίκοκα.

-Μπάρες δημητριακών
Τις λατρεύουμε γιατί έχουν απίστευτη γεύση και μπορούμε να μην τις βαριόμαστε ποτέ. Μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας αλλά και να πάρετε έτοιμες. Με σοκολάτα, με μέλι, με ξηρούς καρπούς. Ακόμη, με ξερά φρούτα, με μπανάνα, με ό,τι μπορείτε να συνδυάσετε!

-Κρακεράκια ολικής αλέσεως πολύσπορα
Είναι υγιεινά όσο τίποτα και θα σας κάνουν εξαιρετική παρέα στο γραφείο. Τα κρακεράκια ή κριτσίνια ολικής αλέσεως μπορείτε να τα τρώτε σκέτα ή με λίγο cottage cheese.

-Αραβική πίτα
Μια αραβική πίτα τυλιγμένη με υλικά χαμηλών λιπαρών όπως καπνιστή γαλοπούλα και τυρί χωρίς λιπαρά, είναι χορταστική και συνάμα νόστιμη.

-Ταπεράκι λαχανικών
Μπορείτε ακόμη να πάρετε από το σπίτι, ένα ταπεράκι με κομμένα λαχανικά όπως αγγουράκιαμ καροτάκια, ντοματίνια, με αλάτι και ξίδι. Μπορείτε να έχετε μαζί σας και κάποια κριτσίνια ή κρουτόν.

Share This