mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Πρωινό: ιδέες για το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας

Πρωινό: ιδέες για το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό από τα γεύματα της ημέρας. Είναι το γεύμα της εκκίνησης και εκείνο που «αποφασίζει» πώς θα κινηθούμε διατροφικά στο υπόλοιπο της μέρας. Ένα γρήγορο και φτωχό πρωινό, μας κάνει να πεινάμε σύντομα μέσα στη μέρα και αν δεν είμαστε οργανωμένοι σχετικά με το τι θα φάμε, καταλήγουμε σε επιλογές που δεν έχουν καμία διατροφική αξία και παράλληλα παχαίνουν. Στο πρωινό πρέπει να δίνουμε όμοια σημασία με αυτήν που δίνουμε στο μεσημεριανό μας γεύμα. Αξίζει να σηκωθούμε ακόμη και μία ώρα νωρίτερα –αν είμαστε οργανωμένοι από την προηγούμενη δεν χρειάζεται- προκειμένου να το ετοιμάσουμε, να το απολαύσουμε και στη συνέχεια να φύγουμε για τη δουλειά. Ας δούμε μερικούς συνδυασμούς για υγιεινά πρωινά που χαρίζουν ενέργεια, δύναμη και ευεξία.

-Τοστάκι κλασικά…
Μια κούπα καφέ για να ανοίξει το μάτι, ένας χυμός πορτοκάλι με γκρέιπφρουτ και ένα τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, γαλοπούλα και τυρί ή ό,τι άλλο σας αρέσει, είναι ένα καλό πρωινό για να ξεκινήσει κανείς τη μέρα του. Αν αντέχετε τρώτε και μια μπανάνα με μέλι. Αν όχι, μπορείτε να την πάρετε μαζί σας στο γραφείο.

-Δημητριακά έτσι και αλλιώς…
Τα δημητριακά είναι μια πολύ καλή πηγή ενέργειας. Μπορείτε να τα βάλετε στο πρωινό σας μαζί με γάλα ή γάλα αμυγδάλου, γιατί όχι; Μπορείτε ακόμη να τα δοκιμάσετε με γιαούρτι και με την προσθήκη ξηρών καρπών. Φυσικά, μπορείτε και να φτιάξετε μπάρες δημητριακών, να τις αποθηκεύσετε σε δοχείο που κλείνει αεροστεγώς και να τρώτε δύο τέτοιες κάθε πρωί με τον καφέ σας. Εμείς σας δίνουμε επί τη ευκαιρία, μια συνταγή για λαχταριστές μπάρες δημητριακών.

Μπάρες δημητριακών με σοκολάτα

Υλικά για 20 μπάρες:
200 γρ. νιφάδες βρώμης
100 γρ. φουντούκια
4 κουταλιές του γλυκού κακάο
100 γρ. πέρλες κουβερτούρας
5 κουταλιές της σούπας μέλι

Τοποθετείστε σε ένα ταψί τις νιφάδες βρώμης και τα φουντούκια και ψήστε τα για 15 λεπτά στους 200 βαθμούς. Μόλις πάρουν χρώμα και μυρίσουν βγάλτε τα από τον φούρνο. Στη συνέχεια αποφλοιώστε τα φουντούκια και θρυμματίστε τα σε χοντρά κομμάτια.

Σε κάποιο μπολ αναμείξτε τις νιφάδες, τα θρυμματισμένα φουντούκια, τις πέρλες κουβερτούρας, το κακάο και το μέλι. Ανακατέψτε το μείγμα πολύ καλά ώστε όλα αυτά να ενωθούν. Σε ένα ορθογώνιο ταψί στρώστε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και απλώστε το μείγμα. Η επιφάνεια θα πρέπει να είναι ίσια, να μην εξέχουν δηλαδή τα υλικά. Βάλτε στο ψυγείο για μία περίπου ώρα. Στη συνέχεια κόψτε σε μπάρες ή σε σχήματα που θέλετε. Αποθηκεύστε στο ψυγείο, σε δοχείο που κλείνει αεροστεγώς.

-Αβοκάντο για ενέργεια
Το αβοκάντο όπως έχουμε πει σε άλλο άρθρο, είναι μια πολύτιμη πηγή ενέργειας και είναι προτιμότερο να καταναλώνεται το πρωί. Μπορείτε να το εντάξετε στο πρωινό σας μαζί με μέλι και θρυμματισμένα καρύδια. Εναλλακτικά μπορείτε να το βάλετε μέσα σε κάποιο σάντουιτς ή να το βάλετε πάνω σε φρυγανισμένο ψωμί με τυρί cottage.

-Αυγουλάκι;
Αν δεν έχετε προβλήματα με τη χοληστερόλη σας, τότε τα αυγά είναι ένα θαυμάσιο πρωινό που θα σας χαρίσει απίστευτη ενέργεια την ίδια ώρα που θα σας αποτοξινώσουν. Αν πάλι ο γιατρός σας έχει πει να τα αποφεύγετε, μπορείτε να τρώτε μόνο το ασπράδι τους που δεν περιέχει καθόλου λίπος. Μπορείτε να τα βάλετε βραστά μέσα σε τοστ ή σάντουιτς, μπορείτε ακόμη να τα καταναλώσετε βραστά με ελαιόλαδο αλάτι και πιπέρι και δυο λεπτές φέτες φρυγανισμένο ψωμί. Απλό, εύκολο και χορταστικό.

Share This