Μπάρες δημητριακών για μικρούς και μεγάλους

Μπάρες δημητριακών για μικρούς και μεγάλους

Οι μπάρες δημητριακών είναι ένα απόλυτα υγιεινό σνακ που μπορείτε να φτιάξετε εύκολα και χωρίς κόπο. Μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε, βάζοντας τα υλικά που σας αρέσουν πιο πολύ. Είναι γευστικές, υγιεινές, χωρίς πολλές θερμίδες και κυρίως χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά. Ιδανική επιλογή για το σνακ του παιδιού αλλά και για το γραφείο. Μπορείτε να τις έχετε οπουδήποτε μαζί σας. Δεν πιάνουν χώρο, δεν λερώνουν και δεν χρειάζονται κάποιο ειδικό τρόπο συντήρησης. Ας δούμε τον τρόπο για να φτιάξετε τις μπάρες δημητριακών για όλη την οικογένεια.

Η βάση σας θα πρέπει να είναι τα δημητριακά. Συνήθως προτιμάται η βρώμη. Μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, κομματάκια μαύρης σοκολάτας και να δέσετε τα υλικά σας με μέλι, ταχίνι ή και φυστικοβούτυρο.

Υλικά:
– 2 κούπες βρώμη
– 1 κούπα δημητριακά
– 1 κούπα μίγμα ξηρών καρπών χωρίς αλάτι όπως φιστίκια Αιγίνης, αμύγδαλα, σουσάμι
– 1 κούπα αποξηραμένα φρούτα
– ½ κούπα μέλι
– ¼ κούπας βούτυρο
– 1 πρέζα αλάτι
– ½ κουταλάκι κανέλλα

Στρώστε αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί και ψήστε τη βρώμη και τους ξηρούς καρπούς για 5 λεπτά στο φούρνο (180 0C), μέχρι να πάρουν χρώμα. Σε μια κατσαρόλα προσθέστε το βούτυρο, το μέλι και το αλάτι. Ζεστάνετε σε μεσαία φωτιά. Όσο το μίγμα του βουτύρου είναι ακόμη ζεστό αναμείξτε το με τα υλικά που απέμειναν σε ένα μπολ (βρώμη, ξηροί καρποί, δημητριακά, αποξηραμένα φρούτα, κανέλλα) και ανακατέψτε καλά. Σε ένα ταψί τοποθετείστε ένα αντικολλητικό χαρτί και απλώστε το μίγμα. Καλύψτε το ταψί με μία μεμβράνη και αφήστε το να κρυώσει για τουλάχιστον 2 ώρες στο ψυγείο. Βγάλτε το ταψί από το ψυγείο και με το μαχαίρι του ψωμιού κόψτε το παγωμένο μίγμα σε ορθογώνιες μπάρες.

Share This