mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Γκρέιπφρουτ: αδυνατίζει και τονώνει

Γκρέιπφρουτ: αδυνατίζει και τονώνει

Το γκρέιπφρουτ είναι ένα πολύτιμο εσπεριδοειδές. Η ξινόπικρη γεύση του και η στυφή αίσθηση που αφήνει, το αδικούν και το κάνουν λιγότερο δημοφιλές από τα πορτοκάλια, τα μανταρίνια και τα λεμόνια. Ωστόσο, οι ευεργετικές του ιδιότητες το κατατάσσουν πολύ ψηλά στην πυραμίδα των τροφών με μεγάλη διατροφική αξία. Πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β και C, αλλά και σε μέταλλα όπως το ασβέστιο, το μαγγάνιο, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, το κάλιο και ο φώσφορος.

Η επιστήμη αποθεώνει το γκρέιπφρουτ. Μελέτες έδειξαν ότι είναι ικανό να αποκαταστήσει το κατεστραμμένο DNA. Η αποκατάσταση του DNA είναι το Α και το Ω στην πρόληψη του καρκίνου και το γκρέιπφρουτ τα καταφέρνει εξαιρετικά καλά. Το γκρέιπφρουτ ακόμη, μειώνει τη χολιστερίνη. Η περιέκτικότητά του σε πηκτίνη, μια μορφή διαλυτής ίνας που μειώνει τα ποσοστά της χοληστερόλης, καταφέρνει να την απομακρύνει από τον οργανισμό, μειώνοντας έτσι και την πιθανότητα αθηροσκλήρωσης. Το λευκό γκρέιπφρουτ μάλιστα μπορεί να μειώσει την χοληστερίνη ως και 15,5%, ενώ το κόκκινο 7,6%.

Το γκρέιπφρουτ είναι και ιδιαίτερα δημοφιλές σε όσους κάνουν δίαιτα. Αποτοξινώνει ενώ παράλληλα καθώς περιέχει νάτριο, δημιουργεί μια αίσθηση πληρότητας που μας κάνει να μην θέλουμε να φάμε περισσότερο. Επίσης, η μεγάλη περιεκτικότητα νερού που διαθέτει, βελτιώνει την απόδοση του μεταβολισμού μας. Το γκρέιπφρουτ λειτουργεί με τρόπο μαγικό. Μας κάνει να αισθανόμαστε πλήρεις, την ίδια ώρα που κρατά σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Σύμμαχος των διαβητικών και όσων έχουν προβλήματα με το σάκχαρό τους.

Το ανοσοποιητικό σύστημα ενισχύεται πολύ σημαντικά με την κατανάλωση γκρέιπφρουτ. Μισό μόλις γκρέιπφρουτ, περιέχει το 80% της συνιστώμενης ποσότητας βιταμίνης C που πρέπει να λαμβάνει ο οργανισμός καθημερινά. Ακόμη, βοηθά όσους έχουν έλκος στομάχου, αφού έχει σοβαρή αντιφλεγμονώδη δράση του ενώ παράλληλα βοηθά στην ομαλή του λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Είναι ιδιαιτέρως σημαντικό ασθενείς που λαμβάνουν φάρμακα ανοσοκατασταλτικά, αντιισταμινικά, ψυχιατρικά ή φάρμακα για το άσθμα, να συμβουλευθούν τον γιατρό τους σχετικά με την κατανάλωση γκρέιπφρουτ. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι υπάρχει αλληλεπίδραση του γκρέιπφρουτ με συγκεκριμένες φαρμακευτικές αγωγές, με αποτέλεσμα να παρατηρείται μικρότερη απορρόφηση του φαρμάκου από ασθενείς που ταυτόχρονα καταναλώνουν γκρέιπφρουτ.

Το γκρέιπφρουτ είναι αναμφισβήτητα ένα δώρο που μπορεί κανείς να κάνει στον οργανισμό του. Αν σας φαίνεται αδύνατον να πιείτε χυμό γκρέιπφρουτ ή ακόμη καλύτερα να το φάτε όπως θα τρώγατε ένα πορτοκάλι, δοκιμάστε να το προσθέσετε μέσα σε χυμό πορτοκάλι ή σε διάφορα smoothies. Μπορείτε να το προσθέσετε ακόμη και στο πράσινο τσάι σας.

Share This